Nakon radionice programiranja za devojčice, Timočki omldinski centar organizuje i radionicu digitalnog marketinga, koja je ovaj put namenjena svima koje intersuje ova oblasti i žele da nauče nešto više o istoj.

Na radionici marketinga na društvenim mrežama možete da naučite kako da koristite društvene mreže u cilju promovisanja vaše ideje.

Naučite sve o:
– SEO optimizaciji stranice na fejsbuku
– strategiji kreiranja sadržaja na društvenim mrežama
– kako da dođete do ciljne grupe koju želite
– kreiranje plaćenih sadržaja preko manage ads-a
– praćenju statistike

A dobićete i materijal sa svim alatima za FB, Instagram i LinkedIn.

Radionica je besplatna.

Prijave su obavezne i broj polaznika je ograničen.

Možete se prijaviti najksanije do 10. juna u ponoć, a nakon selekcije ćemo izabrati 10 učesnika.

Radionicu će voditi Bojana Kovač Vučković, diplomirani ekonomista.

O predavaču:

Bojana svoj profesionalni razvoj započinje u PR sektoru agencije “McCann Erickson”, a zatim narednih 7 godina radi integrisane marketing kampanje za neke od najvećih klijenata u zemlji i regionu ispred iste agencije. Poseduje sertifikat o završenoj obuci London School of Public Relationship, ima iskustvo predavača u nekoliko privatnih škola u Beogradu, održava radionice I kurseve za zaposlene u kompanijama, a bila je i gost predavač na mnogobrojnim fakultetima i studenstkim organizacijama. (AIESEC, MŠM itd.) Trenutno predaje u Privrednoj Komori Srbije, u dve privatne škole i radi kao digitalni konsultant za svoju advertajzing agenciju sa posebnim akcentom na ekspertizu u digitalnom oglašavanju.

Intezivno se bavi pružanjem konsultantskih usluga, marketingom i copywritingom na društvenim mrežama i realizacijom obuka na temu strategije, oglašavanja i taktike marketing projekata.

Radionica se sporvodi u okviru projekta Novo doba digitalnog aktivizma koji realizuje Timočki omladinski centar u okviru ZIman-ovog fonda za mlade, a u saradnji sa Zaječarska inicijativa, Fondacijom Iskorak i Nacionalnom zadužbinom za demokratiju.